Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje/Gwarancja naszych produktów

Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją producenta. Aby skorzystać z gwarancji prosimy o kontakt z serwisem technicznym naszych producentów. Dane adresowe specjalistycznych serwisów każdego sprzętu są umieszczone na kartach gwarancyjnych lub w instrukcji załączonych do naszych produktów. Kontakt z serwisem można uzyskać również w naszym Biurze Obsługi Klientów:

  • tel. kontaktowy +48 504070082
  • e-mail: info@smartsport.com.pl

Jeśli produkt nie zawiera karty gwarancyjnej – dokumentem, który potwierdza prawo do gwarancji jest dowód zakupu z naszego sklepu.

Reklamacja powinna być rozpatrzona w ciągu 30 dni. Możesz być poproszony o dodatkowe informacje na temat usterki lub zdjęcia wadliwego produktu. Przyśpieszy to rozpatrzenie reklamacji lub pozwoli ją zamknąć bez konieczności odsyłania produktu.

Prosimy o kontakt z naszym konsultantem, jeśli Twoim zdaniem zakupiony produkt funkcjonuje nieprawidłowo jest uszkodzony. Jeśli usterka wymaga wsparcia serwisu, nasi pracownicy przekażą Ci informacje dotyczące dalszego postępowania. 

Naprawione produkty lub wymienione na wolne od wad, odeślemy do Ciebie na nasz koszt.

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

 

Zwrot produktów / Odstąpienie od umowy zawartej na odległość 

Klient może w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócić zakupione produkty lub cześć zakupionych produktów, bez podawania przyczyny. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.

Towar nie może być używany, a opakowanie produktu, ani żaden inny element wyposażenia, nie mogą nosić śladów użytkowania, ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z całym wyposażeniem i dodatkami na adres:

Smart Finance Julia Dyba
ul. Słowiańska 8
43-180 Orzesze
tel. kontaktowy +48 504070082

Prosimy o wypełnienie załączonego Formularza Zwrotu i wysłanie go do nas wraz z towarem i dowodem zakupu.

Towar powinien być starannie zapakowany, by zabezpieczyć go od uszkodzenia w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania zwracanego towaru ponosi klient. 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a pieniądze zwracamy wyłącznie przelewem bankowym na podany w w/w formularzu konto klienta. 

Zgodnie z polskim prawodawstwem (Ustawa o prawach konsumenta, r. III i IV) - dokonujemy zwrotu wpłaty za towar i kosztu przesyłki do klienta. Opłacenie kosztu zwrotu towaru do sprzedawcy jest w zakresie klienta, rezygnującego z towaru. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl