5 powodów by zamienić siłownię na trening domowy 0
5 powodów by zamienić siłownię na trening domowy

Nie lubisz ćwiczyć w domu? Trening domowy ma często złą opinię. Jednak jak długo zbierasz się na siłownię i  tracisz czas, zanim zaczniesz pierwsze ćwiczenie? Z tej perspektywy, trening w salonie wydaje się bardzo ciekawy. Jest wiele innych plusów ćwiczeń w  garażu,  salonie lub piwnicy. Przeczytaj o nich w blogu! 

czytaj całość »
Co zabrać w teren? Z nami nie zginiesz! 0
Co zabrać w teren? Z nami nie zginiesz!

Zbliża się lato i jest coraz cieplej. Świat jest ogromny więc nie stój w miejscu! Zaplanuj wyjazd za miasto i wędrówkę w terenie. Może planujesz krótki wypad na weekendryby czy wycieczkę do lasu? Warto zabrać  sprawdzony sprzęt turystyczny. Od czego zacząć? Każdy wie, jak dobrze mieć wygodną odzież outdoorowa lub solidne kije trekkingowe, wytrzymałe buty trekkingowe. Ale co spakować, jak planujesz udany camping? Jakie rzeczy są najbardziej przydatne w górach? Co  zabrać by zorganizować niezapomniany biwak na łonie przyrody?

czytaj całość »
Dlaczego warto skakać na skakance? 0
Dlaczego warto skakać na skakance?

Jak sprawić, żeby kolejne treningi dawały lepsze efekty i były bardziej wydajne? Sięgnij po skakankę! Wyczynowi sportowcy korzystają z niej od wielu lat, lecz dzięki crossfit'owi odkrywamy ją kolejny raz. Przeczytaj co zyskasz trenując z skakanką? Czy warto ją dodać do stałego planu treningów? Jak ćwiczyć z skakanką?

czytaj całość »
Czy możesz ćwiczyć z bólem? 0
Czy możesz ćwiczyć z bólem?

Stale trenujesz, czy uprawiasz sport? Więc pewnie co najmniej raz przegiąłeś i wyleciałeś poza swój plan treningów ze względu na jakiś uraz. Spróbuj dać swojemu ciału szansę na powrót do normy. Jednak przy odpowiednim planowaniu i  z zachowaniem zdrowego rozsądku (oraz ze zgodą lekarza), nie musisz, całkowicie rezygnować z stałego planu ćwiczeń.

Przeczytaj jak zmodyfikować swój rytm zajęć, by szybciej dojść do siebie.

czytaj całość »
Skąd wiedzieć, czy naprawdę spalam tłuszcz? 0
Skąd wiedzieć, czy naprawdę spalam tłuszcz?

Walcząc z nadwagą, mało co liczy się bardziej, niż widok spadających kilogramów na wadze. Jednak sporo tych, którzy poważnie traktują ćwiczenia, traci też więcej niż tylko parę kilo tłuszczu. Przy okazji spalają swoją cenną masę mięśniową.

Dlaczego to takie istotne? Potrzebujemy mięśni do ważnych codziennych czynności (np. zakupy, chodzenie po schodach). Lecz również niezwykle ważną i bardzo aktywną tkanką w procesie naszego metabolizmu. To znaczy, że poza treningiem, spalają więcej kalorii w spoczynku, niż tłuszczu. Tym samym, należy pilnować, by nasza beztłuszczowa masa mięśniowa, była na odpowiednim poziomie. To pozwoli utrzymywać wskaźnik przemiany materii (ilość kalorii spalanych w organizmie w trakcie spoczynku) na optymalnym poziomie. W dłuższej perspektywie, właśnie to będzie tobie pomagać efektywnie tracić tkankę tłuszczową.

A jak się przekonać, czy to działa? Czytaj całość!

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl